FAQ
Nedan hittar du frekvent ställda frågor
När du har lagt din beställning kommer du att få en orderbekräftelse skickad till den e-postadress du angav vid köpet. Om du inte har fått bekräftelsen, vänligen kontrollera din skräppostfolder, då det ibland kan hamna där. Om du fortfarande inte hittar den, tveka inte att kontakta oss, så hjälper vi dig gärna.
Vi kan ändra din leveransadress så länge din beställning inte har hanterats och skickats iväg. Om du behöver ändra leveransadressen, vänligen kontakta oss så snart som möjligt på Info@kanonkapet.se, så hjälper vi dig att uppdatera adressen. Tänk på att vi endast kan göra denna ändring innan vi börjar bearbeta och packa din order.
För närvarande skickas våra produkter endast till kunder inom Sverige.
Om en produkt är skadad när du får den så ber vi dig mejla oss på info@kanonkapet.se så snabbt som möjligt. Skicka gärna med bilder på produkten, emballaget och fraktsedeln om paketet hade synliga skador.
Vi ser till att du får en ny vara eller pengarna tillbaka.
Vid returer går det bra att kontakta oss på info@kanonkapet.se så hjälper vi dig. På KanonKapet erbjuder vi 14 dagars öppet köp.
Vänligen läs mer på vår returpolicy.
Vi har en handläggningstid på 1-3 dagar för att genomföra en kvalitetskontroll och paketera dina varor innan de skickas.
Efter kvalitetskontrollen och paketeringen skickas ditt paket med spårbar leverans, med en beräknad leveranstid på 5-14 arbetsdagar.
Produkter som innehåller ett separat batteri eller powerbank kräver en säkrare fraktmetod, vilket kan resultera i en längre leveranstid på upp till 10-20 arbetsdagar.
Läs mer i vår fraktpolicy.